„…Ogromne znaczenie dla rozwoju gospodarczego i społecznego ma przedsiębiorca, który nie jest po prostu człowiekiem biznesu, ale osobą podejmującą z samej swej natury ryzyko i wprowadzająca do gospodarki innowacyjne produkty i technologie. Tylko nieliczni, dalekowzroczni ludzie biznesu są zdolni pojąć potęgę wynalazku i wykorzystać go dla własnych korzyści, a tym samym korzyści całej gospodarki. Dlatego rzeczywiste źródło wzrostu gospodarki to działalność innowacyjna przedsiębiorcy, a nie działalność masowa ludzi biznesu, którzy go po prostu naśladują bez ponoszenia ryzyka. Drugim czynnikiem wzrostu jest kredyt…” Źródło: fragment pracy pt. „Teoria Rozwoju Gospodarczego”
Joseph Alois Schumpeter
Ekonomista XX w. Twórca teorii rozwoju kapitalizmu i cyklów biznesu
Ekonomista XX w. Twórca teorii rozwoju kapitalizmu i cyklów biznesu
Rozwój gospodarczy to to ryzyko i innowacje
Rola internetu, jako źródła bezpośredniej informacji od klientów na temat produktów, będzie miała gigantyczne znaczenie dla producentów i właścicieli marek. Poznają prawdziwe opinie konsumentów. To ułatwi im poprawianie jakości produktów i pozwoli skuteczniej zarządzać marką. Źródło: www.igroup.pl
Jarosław Roszkowski
Pełnomocnik zarządu Internet Group ds. nowych mediów
Pełnomocnik zarządu Internet Group ds. nowych mediów
Internet źródłem opinii klientów
Sytuacja w Polsce i we wschodnich landach różni się. Polska jest krajem dużego wzrostu gospodarczego, napływu inwestycji. We wschodnich krajach zakładano, że każda miejscowość powinna mieć rozwiniętą infrastrukturę, w tym kanalizację pod przyszłe inwestycje. Niestety do inwestycji nie doszło. W Polsce sytuację widzę zupełnie inaczej. Coraz więcej firm chce inwestować, świadczą o tym choćby nasze plany rozpoczęcia produkcji. Rozwija się budownictwo i kraj staje się aktywny wobec wschodnich sąsiadów. Polska będzie stanowić naturalne zaplecze dla kontaktów ze wschodnimi sąsiadami, wynikające nie tylko z położenia, ale głównie potencjału. Źródło: Rynek Instalacyjny
Leszek Sobczyk
Prezes firmy Kassel Sp. z o.o.
Prezes firmy Kassel Sp. z o.o.
Polska zapleczem dla biznesowych kontaktów ze Wschodem
Dziś serwis jest bardzo ważny, ponieważ nie ma sprzedaży bez serwisu. Są z pewnością firmy, które sprzedają z zapleczem typu laptop lub teczka, ale w tej chwili jeśli ktoś chce profesjonalnie obsługiwać klienta, to musi mieć dobry serwis. Myślę, że większość firm w Polsce zrozumiała, że dojazd do klienta powyżej 150 km jest problemowy i kosztowny. To również klienci zauważyli, że maszynę kupuje się z serwisem. Sądzę, że obecnie bardziej doceniają kwestie mobilności, obsługi posprzedażowej, niż markę. Bardzo ważne jest być blisko klienta. Każdy liczy wydatki, a dojazd kosztuje. Jako firma handlowa i świadcząca serwis nie możemy na tym oszczędzać. Aby mechanik był dobrze wyspecjalizowany, wykwalifikowany, trzeba w niego inwestować. Ta inwestycja to nie tylko profesjonalny sprzęt, ale również szkolenia serwisanta. Nasi klienci rozumieją, że koszt roboczogodziny może być niższy, ale wówczas nie zagwarantujemy jakości. Nie mogę sobie pozwolić, jako właściciel firmy, by pod szyldem Agro-Eko jechał do klienta byle kto i z byle czym. Źródło: „atr express"
Grzegorz Pilch
Właściciel Agro - Eko
Właściciel Agro - Eko
Serwis i pełna obsługa posprzedażowa to podstawa sukcesu
Musimy pamiętać, że polski rynek leasingu cały czas się rozwija, zmienia się struktura portfela i coraz bardziej upodabnia się do rozwiniętych rynków europejskich. Są ku temu sprzyjające warunki. Ożywienie gospodarcze, otwarcie rynków unijnych to są czynniki, które dają dobre perspektywy rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw, a co za tym idzie branży leasingowej. Przygotowując strategię EFL na rok 2005 i lata następne, uwzględnialiśmy tendencje rynkowe. Segmentem, który ma najlepsze perspektywy rozwoju, jest rynek maszyn i urządzeń. Źródło: Gazeta Finansowa
Francois Meurville
Wiceprezes Europejskiego Funduszu Leasingowego
Wiceprezes Europejskiego Funduszu Leasingowego
Leasing - sposób na finansowanie inwestycji
Oczywiście najbardziej ekonomiczna jest na tych maszynach produkcja etykiet wysoko uszlachetnionych, gdzie łączy się różne techniki druku, jak na przykład sitodruk, złocenie na gorąco czy flekso. Ze względu na szybki narząd i pełną automatyzację możemy bardzo szybko zmienić pracę i kolory. To jedna z największych zalet. W stosunku do konwencjonalnych maszyn oznacza to obniżenie kosztów w przypadku niektórych prac nawet o 30 procent ceny jednostkowej etykiety. Źródło: Print Partner
Andrzej Turski
Szef sprzedaży maszyn Gallusa w firmie Heidelberg
Szef sprzedaży maszyn Gallusa w firmie Heidelberg
Lepsza jakość, niższe koszty
Myślę, że warto czasami się zastanowić przy wyborze oferty czy aby cena jest czynnikiem najważniejszym. Co do jakości i ceny sprawa jest oczywista, nasza firma nie jest najtańszym dostawcą ale dostawcą produktów o wysokiej jakości! Źródło: Haberkorn Ulmer Polska
Tomasz Krupa
Prezes Zarządu Haberkorn Ulmer Polska
Prezes Zarządu Haberkorn Ulmer Polska
Jakość za niską cenę
Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my.
Henry Ford
Amerykański przemysłowiec
Amerykański przemysłowiec
Pracujmy lepiej lub zatrudnijmy kogoś kto to potrafi
Moja filozofia polega na tym, że dopraszam do spółki wiodące koncerny światowe. To się sprawdza. Wchodzę w przedsięwzięcia, które mają perspektywę, szanse zysków i dają mi przyjemność, że robię rzeczy nietuzinkowe. Źródło: Gazeta.pl
Jan Kulczyk
Polski biznesman
Polski biznesman
Robić rzeczy nietuzinkowe...
U podstaw KABAN’a leży wieloletnia konsekwentna strategia budowania mocnych fundamentów firmy. Na poziomie operacyjnym nie ma żadnych sensacji. Model biznesowy jest stosunkowo prosty. Oferujemy dobre rozwiązania, dobrze serwisowane i dobrze sprzedawane. Naszym atutem i główną przewagą konkurencyjną jest ogromna ilość wiedzy skumulowana w naszych produktach na bazie wieloletniej sprzedaży na rynkach całego świata. Chcemy skorzystać z tego faktu, bo nadchodzi czas sprzedaży gotowych zautomatyzowanych linii produkcyjnych. Przyczyną jest globalny wzrost kosztów pracy i konieczność brania pod uwagę ekonomii skali i zakresu. Brak gotowych rozwiązań, na które stać byłoby przeciętną polską firmę w oparciu, o które mogłaby budować swoją przewagę konkurencyjną powoduje, iż zapotrzebowanie na systemy produkcyjne Kaban będzie bardzo szybko rosnąć. Marka Kaban jest coraz bardziej rozpoznawalna i mamy niezłe referencje. Będziemy z tego korzystać. Źródło: Okonet.pl
Radosław Błachowski
Właściciel KABAN POLSKA
Właściciel KABAN POLSKA
Przewaga nad konkurencja to wiedza skumulowana w produktach
Wyświetlaj :